Επιστροφή
Υγειονομικά Πρωτόκολλα που εφαρμόζονται στα
«ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ»

Σχέδιο Δράσης



Το κατάλυμά μας έχει αναπτύξει ένα σχέδιο δράσης, καθώς και μεμονωμένα πρωτόκολλα για κάθε τμήμα της εγκατάστασης για τη λήψη μέτρων, την πρόληψη και τη διαχείριση πιθανών κρουσμάτων Covid-19, προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού στο προσωπικό και τους επισκέπτες. Το σχέδιο δράσης συμμορφώνεται με τις συστάσεις του ΕΟΔΥ.
Βάσει του Σχεδίου, η διεύθυνση του καταλύματος όρισε υγειονομικό συντονιστή για την επίβλεψη της εφαρμογής του τη κα Ελευθερία Παναγιώτου. Σε περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος COVID-19 καλείται ο ορισμένος από το νησί υπεύθυνος ιατρός. Για τους σκοπούς δράσεων προστασίας της δημόσιας υγείας, η διεύθυνση/διοίκηση του καταλύματος οφείλει να τηρεί αρχείο* των μελών προσωπικού και όλων των ατόμων που διέμειναν στο κατάλυμα -όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail)- ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να ταυτοποιηθεί εκ των υστέρων.

* Με προσοχή και σεβασμό στο Γενικό Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR).

Επικοινωνία


Το κατάλυμα κοινοποιεί τα μέτρα και τις απαιτήσεις του Προγράμματος Δράσης σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (εσωτερικούς και εξωτερικούς φορείς/συνεργάτες, υπαλλήλους, εργολάβους, προμηθευτές, επισκέπτες και το ευρύ κοινό) με σήμανση προ της εισόδου στους επιμέρους κοινόχρηστους χώρους και έντυπη ενημέρωση στην υποδοχή.

Προσωπικό καταλύματος


Όλα τα μέλη του προσωπικού:
• Έχουν ενημερωθεί σχετικά με το πώς μεταδίδεται ο ιός Covid-19 και είναι σε θέση να παρέχουν πληροφορίες στους επισκέπτες.
• Εκπαιδεύονται σε πρακτικές καθαρισμού και απολύμανσης συγκεκριμένων σημείων, ακολουθώντας κανόνες υγιεινής για την αποφυγή μετάδοσης του ιού (συχνό πλύσιμο των χεριών, αποφυγή χειραψιών, φυσική απόσταση, αποφυγή επαφής των χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα και την αναπνευστική υγιεινή).
• Εφοδιάζονται με ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό (μάσκες, γάντια).
• Υποβάλλονται σε θερμικό έλεγχο κάθε πρωί.

Υπηρεσίας υποδοχής (reception/concierge)


• Αντισηπτικό για τους επισκέπτες, στο χώρο υποδοχής του καταλύματος.
• Συχνή απολύμανση του χώρου υποδοχής.
• Το προσωπικό κρατά την κατάλληλη απόσταση (τουλάχιστον 1,5 μέτρα από τους πελάτες).
• Όταν ζητηθεί, το προσωπικό έχει τη δυνατότητα
- ενημέρωσης των επισκεπτών σχετικά με τους κανόνες του καταλύματος και τα νέα μέτρα που έχουν ληφθεί.
- παροχής χρήσιμων πληροφοριών για παρόχους υγείας, φαρμακεία κτλ στην περιοχή
- παροχής μέσων ατομικής προστασίας (ΜΑΠ).
• Το κατάλυμα παρέχει ενημερωτικά φυλλάδια σχετικά με τις βασικές οδηγίες υγείας και χρήσιμες πληροφορίες για τους επισκέπτες.
• Για κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, διατίθεται ειδικός εξοπλισμός (medical kit) που περιλαμβάνει γάντια και μάσκες, αντισηπτικά, μαντηλάκια καθαρισμού, ποδιά και θερμόμετρο λέιζερ
• Το Προσωπικό είναι σε θέση να εντοπίσει τα συμπτώματα και να τα αναφέρει στον υγειονομικό υπεύθυνο.
• Το Check-in πραγματοποιείται σε υπαίθριο χώρο
• Όλα τα κλειδιά απολυμαίνονται.
• Έχει γίνει διεύρυνση διάρκειας Check-out και Check-in μεταξύ των διαμονών. Συγκεκριμένα Check-out πρέπει να γίνεται μέχρι τις 11.00 πμ και Check-in από τις 3.00 μμ. Η μεταβολή αυτή της χρονικής διάρκειας που μεσολαβεί μεταξύ κάθε Check-in και Check-out είναι υποχρεωτική για να διασφαλίζεται ότι μεταξύ διαφορετικών πελατών το δωμάτιο καθαρίζεται και απολυμαίνεται επιμελώς, καθώς και ότι ακολουθείται επαρκής φυσικός αερισμός του χώρου.
• Απαγορεύεται η είσοδος στα δωμάτια σε μη διαμένοντες.

Υπηρεσίες δωματίων και κοινόχρηστων χώρων (καθαριότητα, απολύμανση, housekeeping)


• Το κατάλυμα εφαρμόζει ενισχυμένες πρακτικές απολύμανσης σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
• Τα δωμάτια καθαρίζονται κατά την αναχώρηση, με ιδιαίτερη προσοχή στα σημεία αφής.
• Μη συχνός καθαρισμός δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής (αποφυγή επαφής εργαζομένων καθαριότητας με πιθανό κρούσμα και περαιτέρω μετάδοση) παρά μόνο κατόπιν αιτήματος των επισκεπτών.
• Η αλλαγή σεντονιών, μαξιλαριών και πετσετών πραγματοποιείται κάθε 3 ημέρες. Συχνότερη αλλαγή ιματισμού και πετσετών γίνεται μόνο κατόπιν αιτήματος των επισκεπτών.
• Έχουν αφαιρεθεί από όλα τα δωμάτια, όλα τα αντικείμενα, όπως επιπλέον μαξιλάρια, κλινοσκεπάσματα και κοινόχρηστα αντικείμενα πολλαπλών χρήσεων.
• Οι υφασμάτινες επιφάνειες (π.χ. ταπετσαρία επίπλων) καθαρίζονται με συσκευή ατμού (θερμοκρασία> 70°).
• Τα δωμάτια, μετά την αναχώρηση καθαρίζονται-απολυμαίνονται σχολαστικά με συσκευή ατμού (θερμοκρασία> 70°) στις επίμαχες επιφάνειες δωματίου και μπάνιου και αερίζονται κατά τις ώρες που μεσολαβούν μεταξύ των διαμονών.
• Σε κάθε δωμάτιο υπάρχει ειδική σήμανση σχετικά με το πότε και πώς καθαρίστηκε το δωμάτιο.